اسکارلت جدید با قابلیت بلوتوث ، انتخاب افراد هوشمند

تلویزیون LH700 ال جی استانداردی جدید در طراحی تلویزیون های LCD
اسکارلت جدید با قابلیت بلوتوث ، انتخاب افراد هوشمند 
LG ، یکی از بزرگترین شرکت ها در بازار تلویزیون، یکی دیگر از محصولات LCD خود را با تکنولوژی FULL HD مدل LH700 عرضه کرد.

این تلویزیون ترکیبی از صفحه ای بسیار باریک به همراه کیفیت عالی وتصویری شفاف است. تکنولوژی پیشرفتهTruMotion 100 هرتز به کار گرفته شده در آن به طور باورنکردنی وضوح تصویر را بالامی برد.

LG مدارهای الکتریکی و تجهیزات داخلی این دستگاه را ارتقا داده و آنها را از پشت تلویزیون به پایین آن منتقل کرده ، که باعث کم شدن قطر دستگاه بیشتر از 1.56 اینچ شده است.در حال حاضر قطر این دستگاهmm 39.7 است.
رنگ قرمزشفاف و براق آن به همراه کلید خاموش- روشن زیبا و گردی که در وسط قاب پایینی دستگاه قرار دارد،این مدل را نسبت به انواع قبلی متفاوت کرده است.نور قرمز درخشان این کلید هنگامی که دستگاه روشن می شود به نور آبی LED تبدیل می شود. وجود رنگ قرمز و نورهای رنگی در این دستگاه نه تنها نوآوری در طراحی است،بلکه تاٌثیر مثبتی نیز بر روی افراد می گذارد.
اسکارلت جدید ترکیبی از طراحی،مهارت و تکنولوژی دیجیتالی است.زیبایی فوق العاده آن باعث شده که فضایی ایده آل را در هر اطاق نشیمنی به وجود آورد.
این تلویزیون به راحتی به تمام وسایل ارتباطی متصل می شود. قابلیت نمایش عکسها،داشتن حالت AV وفناوری 24 فریم سینمای واقعی ،کیفیت تصویری عالی را برای هر نوع برنامه ای ایجاد می کند. وقتی دستگاه را در حالتAV قرار می دهید، به طور اتوماتیک امکان دستیابی به مشاهده فیلم،بازیهای ویدئویی و ورزشی ساده می شود.فناوری 24 فریم سینمای واقعی سبب می شود تا فیلمهای با کیفیت به صورت 24 فریم در ثانیه( یعنی درست همانطور که فیلمبرداری شده اند ) به اجرا درآیندو یک سینمای خانگی را برای شما به وجودآورند. ورودی2.0 USB ، پشتیبانی فایلهای HD DivX ،و ارتباط با بلوتوث مانند این است که کامپیوتر شما مانیتوری به بزرگی صفحه تلویزیون شما دارد.
LH700 یا اسکارلت جدید ازطریق بلوتوث مستقیما" به موبایل وصل می شود و تمام تصاویروآهنگهای آن را پخش می کند. سه ورودی HMDI 1.3 امکان اتصال به منابعی با فناوری FULL HD را به این دستگاه ممکن می سازدو مشاهده فایلهای ویدئویی با وضوح تصویر و رنگ بالا را که در هرگونه هارد دیسکهای اکسترنال و فلش مموری موجود است را ممکن می کند.
به منظور ایجاد بهترین کیفیت صدا، LH700 ازبلندگوهای نامرئی استفاده می کند که کیفیت صوتی عالی و بسیار واضحی را ارائه می کنند.این بلندگوها دارای فناوری صدای واضح LG می باشند که شنیدن صوت را ساده تر می کنند.
ویژگی دیگر این دستگاه مجهز بودن آن به تکنولوژی هوشمند صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی است که با تنظیم خودکار روشنایی زمینه تصویرتلویزیون با نور محیط، تا 75 درصد مصرف انرژی را کاهش می دهد و از خستگی چشم تماشا گران نیز جلوگیری می کند.
فن آوری بلوتوث در این تلویزیون دنیایی بدون سیم را پیش روی شما می آورد . آیا می توانید عکسهای گوشی همراهتان را بلافاصله به تلویزیون ارسال کنید؟ با عملکرد بلوتوث موجود در اسکارلت جدید ال جی می توان این کار را انجام داد ، بله درست فهمیدید ، تلویزیون ال جی به عنوان تنها تلویزیونهایی که این قابلیت را دارا می باشند سازگاری کاملی با گوشی های همراه ، هدست بی سیم ، نوت بوک و رایانه تان دارند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد