مزایای تابلوهای دیجیتالی LED

ساخت تابلو LED ساختار LED قیمت تابلو LED تابلو روان چیست ، تابلوهای LED تبلیغاتی نوشتار روان و تلویزیون شهری فول کالر
 


تبلیغات و پیام‌ها می‌‌توانند به سرعت تغییر کنند و مشتریان به این ترتیب می‌‌توانند در معرض تبلیغات جدید، مرتبط و منعطف قرار گیرند.
تبلیغات مختلف می‌‌توانند به سرعت به روز شوند، بی‌‌آن‌که نیازی به هزینه فیزیکی در قبال تغییر تبلیغ باشد.
کاربرد اصلی تابلوهای تبلیغاتی شبکه دیجیتال (DSNS) در عرصه تبلیغات در نقطه خرید است. در چنین نقاطی تبلیغات‌کنندگان نیاز به این دارند که کالاها و خدماتشان به طرزی پیوسته معرفی شود.

مزایای تابلوهای دیجیتالی LED
انعطاف شبکه‌های تابلوهای دیجیتال باعث می‌‌شود تا تبلیغات نسبت به مشتریان مختلف از حساسیت لازم برخوردار باشد. به عنوان مثال با اتکا به این شبکه می‌‌توان زمان مورد نظر مشتری را برای خرید در نظر گرفت. تابلوهای تبلیغاتی پلاسما یا LED در مراکز کوچک و بزرگ خرید که شلوغ هم هستند، نصب می‌‌شود و در فضاهای اداری فروشگاه‌ها به گونه‌ای قرار می‌‌گیرند تا زنان مسن در طول روز، مدیران جوان هنگام ناهار و 13 تا 19 ساله‌ها هم از ساعت چهار بعدازظهر به بعد با آن‌ها مواجه شوند.
منافع تابلوهای تبلیغاتی شبکه‌ای دیجیتال فراتر از تبلیغات بوده و می‌‌تواند به عنوان یک ابزار آموزش در محل کار هم عمل کند، به گونه‌ای که هم کارکنان و هم مشتریان بتوانند از رویدادهای در حال وقوع در فروشگاه خبردار شوند و هم فرضاً بدانند خرید خود را از چه مکانی دنبال کنند و یا کدامیک از راه‌های خروج از مراکز خرید خلوت‌تر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد